הקורס כולל בתוכו תכנים רלונטיים וחדשניים המתעדכנים ברמה שבועית לפי הדרישות בשוק.
ישנם ממספר נושאי ליבה מרכזיים כאשר לכל נושא יש הקדמה ומבוא ולאחר מכן לימוד החומר בצורה מעמיקה תוך התנסות מעשית בכל שלבי הקרוס מתחילתו ועד סופו.
גולת הכותרת של הקורס הוא ההתנסות המעשית לכל אורכו כאשר כל חלק בקורס מאופיין בעבודה מעשית של לפחות 50% מזמן השהייה בכיתה וכולל בניית אתר אינטרנט, ביצוע וניהול קמפיינים אל תוך האתר, מדידת התנועה באתר באמצעות גוגל אנליטיקס ועוד ועוד.
כל כלי ופלטפורמה שנלמדת בכיתה – מתורגלת ומועברת בצורה מעשית כבר באותו שיעור על ידי המרצה יוסי לוי!
יוסי לוי הינו מנהל מגמת הדיגיטל במכללה ומרצה בחלק משמעותי בקורס לשיווק דיגיטלי במכללה הטכנולוגית רופין.
יוסי מנהל כ-3 חברות בתחום הדיגיטל, הפרסום וההפקות ומשמש כמנהל האישי של הסטנדאפיסטית והשחקנית הדר לוי ומנהל פעילות הדיגיטל שלה.
משמש כיועץ דיגיטל לחברות וארגונים גדולים – קבוצת ידיעות אחרונות, המכללה הטכנולוגית רופין, רשת רימקס ישראל, המכללה האקדמית תל חי, סופר פארם, קבוצת פלסאון וחברות נוספות.
יוסי מוסמך לפרסום בגוגל אדוורדס, פרסום בוידאו, גוגל אנליטיקס והחברה בבעלותו חברה בתכנית השותפים של גוגל – גוגל פרטנרס.