קורס שיווק דיגיטלי | קורס שיווק באינטרנט | קורס קידום אתרים | רופין השתלמויות
משתלם להשתלם ברופין
קורס שיווק דיגיטלי / שיווק באינטרנט / קידום אתרים
תיאור

קורס שיווק דיגיטלי / שיווק באינטרנט / קידום אתרים

קורס שיווק דיגיטלי המכללה הטכנולוגית רופין יוסי לוי שיווק באינטרנט

תכנית הקורס לשיווק דיגיטלי


אנחנו שמחים לפתוח בחודש מרץ 2018 את המחזור ה-12 בקורס הדגל - הקורס לשיווק דיגיטלי בשיתוף יוסי לוי דיגיטל.
הקורס שלנו נבנה לאחר מאות שעות ניסיון בהרצאות, קורסים וסדנאות והוא כולל בתוכו תכנים רלונטיים וחדשניים המתעדכנים ברמה שבועית לפי הדרישות בשוק.

את הקורס בנינו ויזמנו כדי לאפשר לכמה שיותר בעלי עסקים, יזמים, מנהלי שיווק ושכירים המעוניינים להתמקצע בשיווק דיגיטלי ולהפוך למקצוענים בתחום, גם לטובת השיווק העצמי של העסק שלכם וגם לטובת פיתוח קריירה בתחום שיווק ופרסום דיגיטלי.

הקורס בנוי ממספר נושאי ליבה מרכזיים כאשר לכל נושא יש הקדמה ומבוא ולאחר מכן לימוד החומר בצורה מעמיקה תוך התנסות מעשית בכל שלבי הקרוס מתחילתו ועד סופו.
גולת הכותרת של הקורס הוא ההתנסות המעשית לכל אורכו כאשר כל חלק בקורס מאופיין בעבודה מעשית של לפחות 50% מזמן השהייה בכיתה וכולל בניית אתר אינטרנט, ביצוע וניהול קמפיינים אל תוך האתר, מדידת התנועה באתר באמצעות גוגל אנליטיקס ועוד ועוד.
כל כלי ופלטפורמה שנלמדת בכיתה - מתורגלת ומועברת בצורה מעשית כבר באותו שיעור!

אנו מזמינים אתכם לעיין בסילבוס המפורט של הקורס וליצור איתנו קשר בכל שאלה ועניין, נשמח לעזור!

סילבוס הקורס לשיווק דיגיטלי



מבוא לשיווק באינטרנט ודיגיטל

בחלק זה של המבוא אנו מתחילים מהבסיס ולומדים מה זה בכלל שיווק, איך משתמשים בדיגיטל לטובת שיווק ופרסום של מוצרים ומותגים ומהם הפלטפורמות המובילות והחדשניות בעולם הדיגיטל.
  • בניית אסטרטגיה לשיווק ופרסום בדיגיטל
  • הבנה של המשפך השיווקי בעידן הדיגיטל והניו מדיה
  •  הפלטפורמות המובילות בעולם לפרסום וניהול קמפיינים
  • ההבדלים בין רשתות הפרסום הגדולות בעולם
  • מושגי בסיס בשיווק ופרסום

בניית אתרים ועולם ה-WEB

בחלק זה בקורס לומדים את כל מה שקשור לעולם בניית האתרים, WEB, מערכות ניהול תוכן מובילות, מערכות למסחר אלקטורני ובניית אתרים בממשק וורדפרס.

בחירת אחסון ודומיין

  • איך בוחרים דומיין וסיומת נכונה
  • רשמים מומלצים לרכישת דומיין בארץ ובעולם
  • מהיכן כדאי לקנות אחסון
  • איזה סוג אחסון כדאי לרכוש
  • אחסון שיתופי מול VPS
  • פקטורים חשובים בבחירת חברת אחסון
 

קוד פתוח מול קוד סגור

  • מה זה CMS
  • ההבדלים בין מערכות קוד פתוח אל מול מערכות קוד סגור
  • יתרונות וחסרונות וסקירה של המערכות המובילות בעולם
  • WIX מול WORDPRESS
  • מערכות לבניית חנויות מסחר - שופיפיי, מג'נטו ועוד


וורדפרס

  • סקירה על מערכת ניהול התוכן המובילה בעולם וורדפרס
  • בניית אתר אינטרנט בממשק וורדפרס
  • קבלת אתר האינטרנט החדש שלך - מזל טוב!


תבניות

  • לימוד מעמיק של התבניות המובילות בארץ ובעולם
  • איך רוכשים ומתקינים תבנית
  • תבניות מומלצות ומותאמות לעברית
  • תבניות פוג'ו  - תבניות מומלצות מותאמות לעברית
  • תבנית WIPI - תבנית חינמית מובילה ומותאמת לעברית

תוספים

  • חיפוש, הורדה והתקנה של תוספים מומלצים
  • מעבר על רשימת התוספים המומלצים על ידי צוות המרצים
  • ווקומרס - התוסף שהופך כל אתר וורדפרס לחנות - התקנה והדרכה מעשית
  • תוספים המשפרים את רמת האבטחה באתר
  • תוספים לשיפור מהירות הטעינה של האתר
  • תוספים לשיפור אחוזי ההמרה באתר CRO

בילדרים

  • לימוד ותרגול מעמיק על תוספי בניית העמודים המובילים בעולם
  • אלמנטור - הבילדר המוביל בישראל - איך ניתן לבנות אתר שלם ואפילו דפי נחיתה באמצעותו
  • ויז'ואל קומפוזר - בניית עמודים באמצעות התוסף הפופולארי ביותר בעולם

תחזוקה וניהול תוכן באתרי אינטרנט 

  • איך מעלים תוכן לאתרי אינטרנט ולאתר וורדפרס
  • מה תכיפות העדכונים באתרי תדמית ובאתרי תוכן
  • סוגי תכנים מומלצים להעלאה


קידום אורגני במנועי חיפוש SEO

מבוא לאלגוריתם ומנועי חיפוש

  • איך עובד מנוע חיפוש בדגש על גוגל
  • מה מאפיין את תהליך העבודה בקידום אורגני
  • היכרות עם מערכות לניהול תהליכים בקידום אורגני SEO

מחקר מילות מפתח

  • לימוד של הכלים המובילים בעולם למחקר מילות מפתח – Google Adwords , Semrush , Ahrefs 
  • סדנא מעשית במחקר מילות מפתח
  • בניית עץ אתר
  • גיבוש רשימת ביטויים לקידום אורגני באתר האינטרנט.

פקטורים באופטימיזציה ON PAGE

  • מהם הגורמים המשמעותיים בקידום אורגני בכל הקשור למה שקורה באתר
  • מושגי בסיס כמו תגי מטא, כותרות, 1H, צפיפות מילות מפתח, תגי ALT לתמונות
  • היררכית קישורים באתר
  • מבנה התפריט באתר
  • חשיבות הקישורים הפנימיים באתר לקידום אורגני
  • הקמת בלוג באתר וחשיבותו בקידום אורגני


פקטורים באופטימיזציה OFF PAGE 

  • איך גורמים לגוגל להבחין באתר שלנו ולדרג אותו כמה שיותר גבוה בביטויים שלנו
  • איך בונים פרופיל קישורים מנצח לאתר שלנו
  • מהיכן משיגים את ההמלצות והקישורים הרלוונטיים לקידום האתר
  • עבודה מול בלוגרים ובעלי אתרים חיצוניים

קונסולת החיפוש של גוגל Google Search Console 

  • עבודה נכונה עם הכלי המתקדם ביותר של גוגל לניתוח העבודה האורגנית באתר
  • הוצאת דוחו"ת וסטטיסטיקות והבנה של הנתונים במערכת
  • עבודה עם כלים מתקדמים בתוך המערכת
  • אינדוקס יזום של האתר
  • עבודה עם כלי מדגיש הנתונים

גוגל לעסק שלי Google my Business 

  • הקמת פרופיל עסקי בגוגל לעסק שלי
  • הנעת הקידום האורגני של האתר באמצעות כרטיס העסק בגוגל לעסק שלי
  • הפיכת כרטיס העסק בגוגל לעסק שלי למקור ללידים וטלפונים עבור האתר שלכם
  • בניית אסטרטגיית עבודה בגוגל לעסק שלי
  • אסטרטגיה בהשגת ביקורות חיוביות
  • העלאת תוכן ופוסטים בעמוד + הוספת תמונות ומילות מפתח רלוונטיות


קידום לוקאלי Local SEO 

  • קידום עסקים מקומיים בפייסבוק
  • בניית אסטרטגיה פרסומית לחנויות מקומיות
  • מחקר מילות מפתח לקידום לוקאלי
  • בניית אתר אינטרנט מותאם לקידום מקומי
  • בניית פרופיל קישורים רלוונטי לחנויות מקומיות
  • קידום מילות מפתח עם התייחסות לוקאלית

גוגל אנליטיקס


  • התקנה והטמעה של קוד המעקב של גוגל אנליטיקס
  • פתיחת נכסים ותצוגות בהתאם לדרישות הלקוח
  • הבנה מעמיקה של הדוחו"ת המופקים במערכת
  • חיבור גוגל אנליטיקס לכלים נוספים לשדרוג יכולות המערכת
  • עבודה עם אירועים Eventsויעדים Goals למדידה מדויקת של התוצאות באתר
  • הפקת דוחות במערכת לפי חתכים מדויקים

גוגל תג מנג'ר

  • התקנה ועבודה עם הכלי המתקדם ביותר של גוגל למעקב
  • מעקב המרות באמעות גוגל תג מנג'ר
  • מעקב אחר אירועים באתר כמו לחיצות על קישור
  • הקפצת קודים, פיקסלים והודעות בזמן אמת לגולשים לפי כללים


קידום ממומן גוגל אדוורדס PPC

רשת החיפוש 

  • רשת החיפוש מול רשת המדיה
  • סוגי מודלים בתמחור במערכת גוגל אדוורדס - לפי קליק, לפי חשיפות, המרות וכדומה
  • תכנון מסע פרסום בצורה נכונה במערכת
  • מבנה חשבון בגוגל אדוורדס
  • השפעת ציון האיכות ודירוג המודעה על הצלחת הקמפיין
  • פירוט ולימוד מעמיק של ציון האיכות ומרכיביו
  • טיפים לכתיבת מודעות וחלוקה נכונה של קבוצות המודעות בקמפיין
  • מודעות מתקדמות - טקסט דינמי, ספירה לאחור, מודעות דינמיות ועוד
  • שימוש בטכניקות מתקדמות של התאמות להצעות מחיר לפי סוג מכשיר, מיקום גיאוגרפי, שעות ביום ועוד
  • מחקר מתחרים בגוגל אדוורדס - דו"ח מדדי מכירה פומבית
  • כלים לתכנון ובניית קמפיין ברשת החיפוש וברשת המדיה
  • מחקר מילות מפתח לרשת החיפוש
  • סוגי התאמות למילות מפתח והפשעתן על הקמפיין
  • הגדרת יעדים למסעות הפרסום בצורה נכונה ומדויקת
  • הגדרות תקציב ותמחור לקמפיין
  • אסטרטגיות במתן הצעות מחיר בקמפיין
  • הקמה וכתיבה של תוספי מודעות
  • המרות ולידים - הקמת מעקב מתקדם ומדויק אחרי המרות, לידים, השארת פרטים וחיוג טלפוני מהקמפיין
  • ROI החזר השקעה על הקמפיין
  • שיווק מחדש Remarketing - בניית מסע פרסום לשיווק מחדש (שיווק רודף לקוח)
  • אופטימיזציה לקמפיינים ברשת החיפוש
  • הורדת עלויות לקליק בקמפיין

רשת המדיה בגוגל GDN

  • מחקר מתחרים ומחקר שוק בטרם הקמת קמפיינים ברשת המדיה
  • הקמת קמפיין ברשת המדיה לפי סוג הפילוח המתאים - מיקוד לפי מיקומים, מיקוד לפי הקשר, מיקוד לפי נושאים, Remarketing, מין וגיל
  • שימוש בקוד המעקב של גוגל להקמת קמפיינים לשיווק מחדש
  • אופטימיזציה לקמפיינים ברשת המדיה
  • שימוש במילות מפתח שליליות ואי הכללה
  • שימוש בכלים של גוגל ליצירת מודעות מדיה עשירות HTML5
  • מדידת המרות והצלחה בקמפיינים ברשת המדיה


קמפיינים ביוטיוב YOUTUBE

  • בניית קמפיין CPV ביוטיוב
  • ההבדלים בין המיקומים השונים בקמפיין יוטיוב
  • סוגי מודעות אותן ניתן לקבל ביוטיוב
  • איך משלבים קמפיין יוטיוב בתוך קמפיין פרסומי כולל
  • סוגי פילוחים מומלצים בקמפיין יוטיוב

מבחני ההסמכה של גוגל פרטנרס

  • איך ניתן להיכנס לתכנית השותפים היוקרתית של גוגל - גוגל פרטנרס
  • ההבדל בין הסמכה לבין שותף מוסמך
  • הנכה למבחני ההסמכה של גוגל פרטנרס
  • מעבר על הנושאים החשובים במחני ההסמכה
  • מבחני הסמכה נוספים בממשק גוגל פרטנרס
  • קבלת קופון הטבה של 300 ש"ח לפרסום בגוגל אדוורדס

 

פרסום בפייסבוק ורשתות חברתיות

תוכן ואסטרטגיה ברשתות חברתיות

  • התפתחות הרשתות החברתיות בעולם הניו מדיה
  • אסטרטגיות פרסום בדיגיטל - דחיפה מול משיכה
  • הרשת החברתית הגדולה בעולם - פייסבוק
  • סוגי נכסים ואפשרויות פרסום בפייסבוק
  • הכל על האלגוריתם של פייסבוק ואיך מנצחים אותו
  • בניית אסטרטגיית תוכן לעסקים ומותגים בפייסבוק
  • טיפים לכתיבה שיווקית וכתיבת פוסטים מניעים לפעולה
  • בניית עמוד פייסבוק עסקי בצורה נכונה
  • יצירת אסטרטגיה פרסומית והעלאת תכנים שיווקיים
  • איך יוצרים תוכן ויראלי לפייסבוק - מקרה מבחן
  • ניהול עמוד עסקי בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק PPC

  • בניית קמפיין ממומן בפייסבוק
  • סוגי קמפיינים בפייסבוק - מה מתאים לאיזו מטרה
  • מחקר מתחרים וקהלים באמעות facebook audience insights
  • פילוח קהלים וטרגוט בפייסבוק
  • מנהל המודעות בפייסבוק facebook ads manager
  • יצירת קהלים מותאמים אישית בפייסבוק custom audience
  • הפיקסל של פייסבוק - איך מטמיעים ומשתמשים בו בצורה הנכונה ביותר
  • remarketing שיווק מחדש באמצעות הפיקסל של פייסבוק
  • POWER EDITOR הכלי המתקדם של פייסבוק לפרסום ממומן
  • ניתוח תוצאות הקמפיינים והפקת דוחות
  • אופטימיזציה ושיפור תוצאות הקמפיינים בפייסבוק
  • יצירת קמפיין לידים ייחודי למשיכת לידים מפייסבוק
  • ביזנס מנג'ר business manager הכלי המתקדם של פייסבוק לסוכנויות פרסום
  • רימרקטינג דינמי בפייסבוק
  • כללים אוטומטיים לניהול קמפיינים בפייסבוק
  • סדנא מעשית - מחקר, בניית קמפיין וניהולו במהלך הסדנא


סדנאות ייחודיות ומעשיות

כל הסדנאות מועברות על ידי מרצים אורחים, כל אחד מומחה בתחומו. הסדנאות מעשיות במיוחד ומטרתן ללמד בורה פרקטית את שיטת העבודה ואופן הפעולה כבר במהלך הסדנא ובתוך המערכות השונות. תוכן הסדנאות הינו דינמי ומתעדכן בכל מחזור חדש של הקורס.

פרסום ושיווק באינסטגרם

  • ניהול עמוד עסקי באינסטגרם
  • בניית תכנית עבודה למותגים באינסטגרם
  • סוגי תכנים מותאמים לקהל באינסטגרם
  • קמפיין ממומן באינסטגרם
  • עבודה עם משפיענים ומובילי דעת קהל באינסטגרם

שיווק באמצעות וידאו

  • עבודה עם פלטפורמות הפרסום הגדולות בעולם לוידאו
  • הפקת סרטונים מותאמים לרשתות חברתיות
  • קידום אורגני באמצעות YOUTUBE
  • ניהול קמפיינים מותאמים לוידאו
  • בניית תכנית עבודה לפרסום מותגים ומוצרים בוידאו
  • ניהול ערוץ יוטיוב
  • טיפים ומדריך מעשי להפקה וצילום של סרטונים

כתיבה שיווקית באינטרנט ושיווק באמצעות תוכן

  •  יצירת תכנים שיווקיים באינטרנט
  • איך כותבים תוכן מניע לפעולה
  • להיכן מעלים את התכנים השיווקיים שלנו ברשת
  • הקמת בלוג לקידום העסק\מותג שלנו
  • כתיבת תוכן שיתרום לקידום העסק
  • העלאת אחוז המרה מהתוכן השיווקי שלכם
  • סדנא מעשית - בניית תוכן שיווקי לאתר האינטרנט במהלך הסדנא

בניית דפי נחיתה

  • מה זה דף נחיתה ולאיזה מטרות הוא מתאים
  • סקירה על הפלטפורמות המובילות והמומלצות לבניית דפי נחיתה
  • הנעה לפעולה בדפי נחיתה
  • מבנה נכון של דף נחיתה להעלאת אחוז ההמרה
  • שפה עיצובית ושיווקית נכונה לעמוד נחיתה
  • סדנא מעשית - בניית דף נחיתה לפי הכללים שנלמדו

שיווק מקצועי במייל (ניוזלטר)

  • מה זה שיווק במייל ולאיזה עסקים זה מתאים
  • סקירה של הפלטפורמות המובילות בעולם
  • בניית אסטרטגיה לשיווק מקצועי במייל
  • כתיבה נכונה ומניעה לפעולה בניוזלטר
  • איך מגיעים לתיבת המייל ולא לספאם - טיפים ומדריכים
  • סדנא מעשית - בניית ניזולטר בכיתה יחד עם המרצה

איקומרס וחנויות מסחר אלקטרוני

  • התפתחות המסחר האלקטרוני בעולם בשנים האחרונות
  • הפלטפורמות המובילות בעולם למסחר אלקטרוני
  • איפה כדאי לבנות חנות ואיזו פלטפורמה מתאימה לכל עסק
  • בניית מוניטין חיובי ברשת לחנות שלכם
  • שיווק שותפים - איך ניתן לנצל את שיווק השותפים לקידום החנות שלכם
  • דרופשיפינג - השיטה הפופולארית למכור מבלי להחזיק מלאי
  • בניית תכנית עבודה ותכנית פרסומית לחנות האחקטרונית שלכם


למי מתאים הקורס?


הקורס מתאים לבעלי עסקים, יזמים, מנהלי שיווק, פרילנסרים ושכירים המעוניינים ללמוד ולהתמקצע בשיווק דיגיטלי בצורה מקצועית.
לאחר הקורס כל בעל עסק ויזם יוכל לשווק את העסק שלו בעצמו בכל הפלטפורמות והכלים הנלמדים בקורס.
כאלו המעוניינים להשתלב במקומות עבודה כשכירים או לעבוד כעצמאיים בתחום יכולים לעשות זאת כבר במהלך הקורס בליווי מלא של הצוות הניהולי של הקורס.

סיוע בהשמה וליווי לאחר הקורס


אצלנו בקורס ניתן לקבל ליווי מלא של הצוות המקצועי עד כחצי שנה לאחר סיום הקורס ללא עלות.
קבוצת הפייסבוק של הבוגרים פתוחה עבורכם ובה ניתן לשאול שאלות ולהתייעץ עם יוסי והוות גם כשנה, שנתיים ואפילו שלוש שנים לאחר הקורס.
בוגרי ותלמידי הקורס נהנים מסיוע וליווי מקצועי צמוד ללא עלות בטלפון, במייל ובקבוצת הבוגרים של הקורס בפייסבוק.
סיוע בהשמה יינתן לכל תלמיד המעוניין להשתלב בעבודה כשכיר בתחום.

מנהל אקדמי של הקורס


יוסי לוי, מרצה ותיק בתחום הדיגיטל והפרסום. מנהל מגמת הדיגיטל במכללה ומרצה בחלק משמעותי בקורס לשיווק דיגיטלי במכללה הטכנולוגית רופין.
יוסי מנהל כ-3 חברות בתחום הדיגיטל, הפרסום וההפקות ומשמש כמנהל האישי של הסטנדאפיסטית והשחקנית הדר לוי ומנהל פעילות הדיגיטל שלה.
משמש כיועץ דיגיטל לחברות וארגונים גדולים - קבוצת ידיעות אחרונות, המכללה הטכנולוגית רופין, רשת רימקס ישראל, המכללה האקדמית תל חי, סופר פארם, קבוצת פלסאון וחברות נוספות.
יוסי מוסמך לפרסום בגוגל אדוורדס, פרסום בוידאו, גוגל אנליטיקס והחברה בבעלותו חברה בתכנית השותפים של גוגל - גוגל פרטנרס.
יוסי לימד והרצה בשנים האחרונות במכללות הגדולות בישראל ובין היתר: ג'ון ברייס, האקר יו, המכללה לניו מדיה, המכללה האקדמית תל חי, טכניון ועוד.

מפגשים


הקורס נערך במתכונת של מפגש אחת לשבוע, המחזור הקרוב ייערך בימי ג' בשבוע בין השעות 17:30 ל-21:30.

פרויקט ותעודת סיום


תעודת סיום "מנהל שיווק דיגיטלי"  מטעם המכללה הטכנולוגית רופין תוענק לעוברים בהצלחה את מבחן הסיום של הקורס יחד עם הגשת הפרויקט המעשי של הקורס.

לפרטים נוספים חייגו לבת אל מנהלת ההרשמה של הקורס: 050-6829007

מרצים בקורס

יוסי לוי

יוסי לוי

מנהל אקדמי של הקורס לשיווק דיגיטלי במכללה הטכנולוגית רופין. מרצה בכיר במכללות ומוסדות לימוד: ג'ון ברייס, טכניון, האקריו ועוד. מתמחה בשיווק דיגיטלי כבר 10 שנים, בעלים ומנהל של חברת Comi To Go לשיווק ברשתות חברתיות וחברת אבירי המלך בע"מ לפרסום במנועי חיפוש. מוסמך גוגל אדוורדס וגוגל אנליטיקס.

דימה קגנוביץ'

דימה קגנוביץ'

מומחה לשיווק באמצעות תוכן inbound marketing.
מייעץ ועוזר לחברות ועסקים לספר את הסיפור הייחודי שלהם ברשת ולהצליח באמצעות שיווק דיגיטלי. מתמחה בשיווק באמצעות תוכן, כשיטה ליצירת ערוץ תנועה תמידי לעסק ובניית קהל לקוחות נאמן.
בעלים של בלוג השיווק "יזמניק" ומרצה במכללות בכירות בתחום השיווק הדיגיטלי.

אבי סנטו

אבי סנטו

מנטור לשיווק דיגיטלי ומכירות בעל חברת הפרסום והמדיה חברתית אבי סנטו – ניו מדיה לעסקים, מרצה לשיווק ופרסום במכללות מובילות בישראל ומרצה בנושא שיימיניג ובריונות ברשת.

דניאל זריהן

דניאל זריהן

עוסק בשיווק באינטרנט וקידום אתרים משנת 2009.
מומחה לקידום אתרים SEO ומנהל את אחד הבלוגים הפופולאריים בישראל לשיווק באינטרנט.
ניסיון מקצועי מגוון הכולל עבודה מול עשרות גופים בארץ, חברות קידום אתרים, לקוחות קצה וחברות פרסום גדולות.

זהר עמיהוד

זהר עמיהוד

זהר עמיהוד, מוביל עסקים להצלחה באינטרנט. לזהר תואר שני במנהל עסקים, שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל, בעל ראייה עסקית רחבה שמביאה יותר תנועה לאתר, יותר פניות ויותר לקוחות. מרצה ויועץ שיווק לחברות ועסקים.

ממליצים

נופר פורמן

יוסי המדהים!
כשפניתי אליכם לברר על קורס שיווק דיגיטלי לבעלי עסקים – הרגשתי שהגעתי למקום הנכון.
כבר בשיחת הטלפון הרגשתי שיש אצלכם משהו אחר ובלי הרבה התלבטויות נרשמתי לקורס שלך. אני מודה לך על כל הידע שהענקת לי בלי לחסוך בפרט אחד. הכל גלוי. כל שיעור הייתי יוצאת עם המון השראה ורק רציתי ליישם את הנלמד. אתה קשוב, זמין תמיד לכל שאלה ואיש שיווק נהדר!!!
היה לי חשוב ללמוד ממישהו שהוא לא רק יודע להעביר את החומר הנלמד אלא שהוא בעצמו מקצוען אמיתי- ואתה בהחלט כזה!
תודה רבה על מי שאתה!!
בהחלט הקורס הכי מעניין שיצא לי לעבור"

נופר פורמןנופיקי הפעלות לילדים
תהל בסיל

אחרי חיפושים מתמשכים איפה ללמוד שיווק דיגיטלי..
אני שמחה שזכיתי ללמוד אצל יוסי מורה מקצועי בעל ידע נרחב בכל תחום הדיגיטל.
הקורס ברופין היה נהדר מקצועי ופרקטי, ערוך בליווי מצגות מפורטות ושיעורים מעשיים בכיתה.
יוסי אדם סבלני, נעים ומתובל בהומור שמעניק אוירה ייחודית ללמידה משותפת בכמות תלמידים שאינה צפופה ואינטימית.
קיבלתי ידע אדיר בתחומים שונים שיכלתי ליישם הלכה למעשה כבר בקורס וכמובן עם יכולת יישום עצמית בהמשך.
אני ממליצה בחום לכל מי שחשקה נפשו להכנס לעולם הדיגיטל ובפרט להתמקצע.
תודה יוסי

תהל בסילעצמאית
יוסף טרבלסי

הייתי בקורס בנושא שיווק באינטרנט עם יוסי.. והבן אדם תותח!
הוא יודע איך האינטרנט עובד מפנים ומבחוץ ויודע למכור היטב.
בקיא בכל מה שקשור לפרסום באינטרנט – מפייסבוק ל Google Adwords ובשאר הרשתות החברתיות…
יודע איך להתייחס ואיך ללמד אנשים, עושה את הכל בצורה שמחה וקלילה ופרקטית.
אם אתם צריכים מישהו שינחה אותכם בעולם האינטרנט – הוא הבן אדם!

יוסף טרבלסיבעלים ומנכ"ל - יוסף טרבלסי שיווק נכון באינטרנט
מור שמחי

קורס מאוד מעניין, מאתגר, למדנו המון המון דברים חדשים. אני מאוד מרוצה מההחלטה שקיבלתי להצטרף לקורס.

מור שמחימנהלת קמפיינים
איציק אלקובי

למדנו הרבה דברים בקורס שכבר תוך כדי הקורס התחלתי להשתמש בהם בעסק שלנו לצורך שיווק ופרסום ממוקד.

איציק אלקובימנהל שיווק דפוס גבי
דורון פוגל

הקורס הקפיץ אותי בכמה רמות קדימה. היה לי ידע מוקדם כשבאתי לקורס ובכל זאת קיבלתי המון ידע חדש והתקדמתי בצורה משמעותית בזכות הקורס.

דורון פוגלדורונפוגל שיווק דיגיטלי
דקלה שלומיאן

אני ממליצה בחום על הקורס לשיווק דיגיטלי במכללה הטכנולוגית רופין. הידע הרב שקיבלתי יחד עם הניסיון המעשי עזרו לי להתפתח ולמצוא עבודה בתחום כבר במהלך הקורס.

דקלה שלומיאןמנהלת שיווק
אורלי ריונלי

יוסי היקר, נהניתי מאוד לקחת חלק בקורס שיווק דיגיטלי בראשו אתה עומד. ראשית, משום שצברתי ידע רב. אך מלבד הידע והניסיון המקצועי העשיר, שמחתי להכיר אדם עם אינטליגנציה רגשית גבוהה, ש"ניהל" את הכיתה בהמון רגישות וסבלנות. היה כיף, כן ירבו! ממליצה בחום לכל מי שמתלבט ולו לרגע!

אורלי ריונלימנהלת שיווק ופרסום
שלומי עמר

ישנם בעלי מקצוע עשירים בידע אשר יודעים לתרגם זאת להצלחתם הפרטית ואילו אתה מתרגם להצלחתם של אחרים.
למדתי אצלך את הקורס המלא ברופין אשר העשיר פיתח וגרם לי להתמקצע בעבודתי.
לימדת, תמכת וליוות גם בשעות הפנאי שלך מחוץ לשעות הלימודים.
אתה מקצוען אמיתי ויותר מכל מורה דרך משכמך ומעלה! מלא הערכה, שלומי.

שלומי עמרמנכ"ל shlomi digital spirit

הסמכות בקורס לשיווק דיגיטלי

הסמכת גוגל לפרסום בגוגל Adwords
הסמכת גוגל לפרסום בגוגל Adwords
הסמכת Google Analytics
הסמכת Google Analytics

מידע נוסף על שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי הוא אחד התחומים הצומחים ביותר בשנים האחרונות בעולם הפרסום והשיווק.
ישנן מספר פלטפורמות מרכזיות בהן עושים שימוש בשיווק דיגיטלי:
  • קידום במנועי חיפוש SEO - קידום אתר האינטרנט בתוצאות החיפוש בצורה אורגנית (טבעית) לפי מילות מפתח רלוונטיות לתחום העיסוק שלנו.
  • קידום ממומן PPC - קידום ממומן במגוון פלטפורמות כאשר מודל התמחור הוא פשוט ויעיל - תשלום לפי קליק. בין הפלטפורמות המובילות בעולם ניתן למנות את גוגל Adwords ופייסבוק Ads.
  • שיווק ברשתות חברתיות - עולם הרשתות החברתיות צומח משנה לשנה יחד עם מספר המשתמשים ותקציבי הפרסום המושקעים ברשות השונות. זמני השהייה הארוכים של הגולשים יחד עם כמויות המידע ויכולות הפילוח - הופכות את הרשתות החברתיות לפלטפורמה שיווקית נהדרת עבור מפרסמים ובעלי עסקים. בין הרשתות החברתיות המוסילות בעולם ניתן למנות את פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט ועוד.

להרשמה ולפרטים נוספים מלאו את הטופס

שלח

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player